28.02.13

Dvakrát Dánsko na Sedmičce

Jsou koncerty, které prostě klapnou bez zvláštního úsilí. Včerejší koncert MOONLESS a BOTTOM FEEDER, dvou skvělejch kapel z Dánska, byl přesně z týhle kategorie. Asi nějaká zajímavá shoda všech příznivejch okolností, nevim, prostě to všechno běželo jak na drátkách... Svůj podíl na tom maj určitě i kapely. Všichni Dánové byli naprosto v pohodě, nic neřešili, nechodili za náma s prapodivnýma požadavkama. Víc takovejch kapel.

Bohužel jsem se nemohl věnovat propagaci, jak jsem si to plánoval. Ale důležitý je, že to klaplo, přišlo hodně lidí a myslím, že jsme si to všichni užili. Bottom Feeder mi strašně připomínali kanadský kolegy Dopethrone (palec nahoru), Moonless zněli zase jako kdyby Goatsnake přehráli Master Of Reality od Black Sabbath. Byl jsem strašně utahanej a hladovej, takže se mi při Moonless motala hlava. Už jsem myslel, že musím jít na vzduch nebo sebou praštím o zem, ale prostě jsem se nemoh od pódia odtrhnout...Super koncert.

Kdyby každej koncert, kterej letos plánujeme, dopad takhle, nebudu si stěžovat...

DÍK VŠEM!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat